Bing neukazuje reklamy pro požadavky okolo Super Bowl reklam, zatímco Google ano

Chtěli jste nějak posunout provoz k vašim Super Bowl reklamním kampaním? Pokud jste to zkusili na Bingu, tak jste trošičku tento rok narazili.
 
Zatímco Google opět tento rok ukazuje reklamy v jejich výsledcích vyhledávání pro požadavky relevantní k termínu „Super Bowl reklamy“, Bing se očividně rozhodl, že nebude žádné placené vyhledávání ukazovat pro tyto typy požadavků.
 
Rozhodnutí Bingu neukazovat vyhledávací reklamy pro požadavky jako „super bowl reklamy“ a „super bowl televizní reklamy“ je konsistentní s tím, co řekla publiku vedoucí pro vyhledávací evangelium Microsoftu, Christi Olson, na konferenci SMX West minulý týden, s tím, že společnost, podle jejího tvrzení, nebude mířit přesně na ten samý způsob, jak to funguje u Google. Primární cíl, sdělila, není poháněn ziskem, a, tedy, Bing často zvolí nezpeněžovat některé výsledky vyhledávání, na rozdíl od Google, jak je již implikováno výše.
 
Jen tak mimochodem, internetové vyhledávače se vydaly stejnou cestou minulý rok, když Google měl reklamy, avšak Bing ne pro tyto typy požadavků na vyhledávání.
 
Výsledky vyhledávání od Google s reklamami. Tady je několik snímků obrazovky od Ginny MArvin, která je nahrála také na Twitter, kde ukazovala výsledky vyhledávání od Google s reklamami pro požadavky na vyhledávání relevantní k Super Bowl reklamám.
 
Výsledky vyhledávání Bing bez reklam. Naproti tomu výsledky vyhledávání od Bingu, které neukazují vůbec žádné reklamy:
 
Proč na tom záleží. Ti inzerenti, kteří si chtěli popohnat vyhledávající k jejich on-line komponentům jejich Super Bowl reklamních kampaní, nebo chtěli jenom dosáhnout na ty lidi, které zajímalo zhlédnutí těchto reklam, opět tento rok utřeli, pokud zkusili jejich kampaně na Bingu. Ale samozřejmě, Google dovolil inzerentům zaměřit a cílit na takováto klíčová slova v jejich výsledcích vyhledávání, pravděpodobně proto, protože spousta Super Bowl reklam měla jakýsi druhý život na Youtube, který je vlastněný Googlem.