Pouť společnosti Bing za „inteligentním vyhledáváním“ na SMX east konferenci.

Vyhledávání na internetu ušlo dlouhou cestu a, v souběhu s hovory, které proběhly tuto středu, Christi Olson a Frederic Dubut mluvili o tom, jak bude vyhledávání na internetu v budoucnosti vypadat.
 
První SEO relevantní výstup na konferenci SMX East patřil týmu Bing a jmenovla se: „Pouť za inteligentním vyhledáváním“, na kterém se podílela Christi Olson a Frederic DUbut. Prezentace obsahovala řadu pohledů do samotného jádra dané problematiky, do které moderní společnosti investují horentní částky za účelem toho, aby vyhledávání na internetu bylo ještě lepší.
 
Christi a Frederic spolu hovořili o tématech velmi interaktivně. První diskuze byla zaměřená na to, jaké změny udělala společnost Bing v mnoha oblastech vyhledávání na internetu.
 
Když se bavíme o vyhledávání, tak si můžete myslet, že ty klíčové cíle pro každý vyhledávač jsou následující:

  • Všechno objev a indexuj
  • Vytvoř (rozšiř) graf znalostí a informací
  • Super rychlý přístup k informacím

 
Bing si však doopravdy myslí to, že by měl dobrý vyhledávač především poskytnout hledajícím rychlé a relevantní výsledky, kterým mohou věřit v tom, že jim poskytnout důvěryhodné informace o jejich vyhledávacích požadavcích.